2009. december 11., péntek

pörkölt pontyból


A halevés jó irány a táplálkozásban! Nagyon szeretem a halakat!
Apukám szerencsére nagy pecás és bár honi folyókban és tavakban szerzi a zsákmányát, sokat kapok tőle, aminek mindig nagyon örülök.
Október végén úgy esett, hogy 6 gyönyőrű szelet ponttyal kellet valamit kezdenem mert vacsorára vártam két barikámat a párjaikkal.
Megpucoltam 2 nagy fej hagymát, összevágtam egy zöldpaprikát, egy paradicsomot és vajon megpároltam őket. Adtam hozzá 2,5 dl vizet, 2 halászlé kockát, 6 gerezd tört fokhagymát, egy csokor friss petrezselymet és beletettem a halakat a sűrű szaftba. Nem kellett nekik sok idő, hamar megszerették a helyüket és megfőttek a puha piros ágyban.
Köretnek harcsapaprikás mellé dukáló kapros túrós csuszát készítettem amit nagyon díjaztak (főleg a fiúk) illetve egy nem, de ő nem szeret semmit enni (szegény!)... :)

Nincsenek megjegyzések: