2009. december 12., szombat

sajtos rúd


Az egyik olaszóra után még ottmaradtunk Barninál a sztüdiőben, mert megbeszéltük, hogy olyan 7 felé, amikor már vége az órának, utánunk jönnek a párjaink és csapunk egy kis vircsaftot. Cristiano barátnője Andi hozott sajtos rudat frissen még szinte forró volt. Istenien nézett ki, mindenhol lecsorgott sült sajt borította. És az íze... Ez ihlette a mostanit.
Hozzávalók a tésztájához:
40 dkg fehér! búzaliszt (én teljes kiőrlésűt választottam most, de legközelebb szigorúan fehérből csináljuk) 20 dkg margarin, 1 pohár tejföl, só bőven és 1 tojásfehérje gombóccá gyúrva, közepesen vékonyra kinyújtva.
A tetejét a
tojás sárgájával meg kell kenni, megszórni bőven köménymaggal, 15 dkg sajttal és egy pizzavágóval felcsíkozni.
A Drágám gyúrta össze, nyújtotta ki, kente be, szórta meg, rakta a sütőbe, én csak a sajtot reszeltem és álltam mellette büszkén. Ez lett a ma esti sörkorcsolyánk :)

Nincsenek megjegyzések: