2010. január 29., péntek

diós-mascarponés tészta


Tegnap este Kingus és Levi átjöttek megbeszélni a Férjem szombati kiállításának részleteit (Kingi mondja a köszöntőt) gondoltam megetetem őket egy gyors remekkel amit jeleztem is, így jött velük egy csodás, pontosan a vacsorához illő borocska, ami külön megér egy bejegyzést!
Olíva olajra dobok 4 fej zúzott fokhagymát had illatozzon :)
Hozzáadok 250 g darált diót (frissen darálom, hogy az összes értékes olaja jelen legyen!) picit kevergetem őket takarék lángon, majd hozzákanalazok (folyamatosan keverem) lassan 250g mascarpónét. Sózom, borsozom, lehúzom a tűzről és ollóval belenyiszálok (durvára) egy csokor petrezselymet.
Ha kifőtt az 500 g spagetti (vagy széles metélt, ki mire esküszik) belekeverem a masszába és azonnal tálalom, hogy a csodás aromák rögtön az orrba szökjenek.

Díszítésnek egész diót szerettem volna a tetejére tenni de nem maradt, mert elvitte a cica és olyan észrevétlen betette egyesével a számba, hogy mire feleszméltem, már késő volt.
Simon, Simon! Ez lesz amikor mi együtt főzünk... :)


Nincsenek megjegyzések: