2010. március 10., szerda

mézes-fűszeres csirkeszárny


Persze nem olyan ropogós mint a KFC-ben és nem is paníros, de nagyon finom.
Akkor szoktam venni szárnyat amikor nagyobbak mint az egyébként normális :)
Most találkoztam velük úgyhogy hazahoztam 6 szépet. Megmostam, alaposan átnéztem a bőrét, hogy a tolltokokat szemöldökcsipesszel kihúzogassam ha szükséges és beszórtam sóval.
2 kanál mézet összekevertem 2 kanál worcester szósszal, 1 kiskanál rozmaring levéllel (saját nevelésű 2 éves, idén is szépen áttelelt növény) őrölt borssal, 2 gerezd tört fokhagymával és a mixet ráöntöttem a húsra.

200 °C-on, alsó-felső sütésen 35 perc kellett neki úgy, hogy közben folyamatosan locsolgattam az alatta lévő édes-sós szafttal.
(Bár férjem nem szereti igazából az ilyen szopogatni való kis állatvégeket, de ez valahogy észrevétlen lecsúszott a torkán... :))

Nincsenek megjegyzések: