2010. március 5., péntek

panna cotta



"Jellegzetes olasz édesség, tejszínből főzött pudingot jelent, amit gyümölcsszószokkal, különféle krémekkel kínálnak." - írja róla a szakirodalom.
(A Vapianóban istenit lehet enni, Szabi 30. szülinapján le is teszteltük :))

Egy kis lábasban összekevertem 3 dl tejszínt, 1 dl tejet, 2 csomag vaníliás cukrot, 1 tasak tortazselét (Dr. Oetker Zselatin, 4 lap zselatinnak felel meg) 2 evőkanál cukorral és állandóan keverve felforraltam.
4 pohárba öntöttem és kitettem őket az erkélyre hűlni (hála ennek a tegnapi nemtavaszipedignagyonszeretnénk időnek, 1 óra elég volt neki).

Amikor megdermedtek teljesen, vegyes vörös gyümölcs dzsemet (Tesco, Red Friuts Jam: meggy, ribizli, szamóca, málna) kanalaztam rájuk.
Ez volt a tegnapi vacsi desszertje, nagy sikerrel :)

Nincsenek megjegyzések: