2010. március 24., szerda

paprikás krumpli


Kérdeztem tegnap a Férjem mit főzzek ma, rögtön rávágta: paprikás krumplit.
Júúúj de jóóót kért... de jó, hogy eszébe jutott... de jó, hogy megkívánta!
Futkározott a nyál a számban, nagyon vártam a mai napot mert már rég nem ettem pedig nagyon szeretem :)

Leírjam egyáltalán a receptet :) vagy elég az emlékeztető, hogy csajok tessék paprikás krumplit főzni a férfiaknak had örüljenek !?

Csak leírom, mégiscsak úgy illik... :)
1 nagy fej hagymát,

1 nagy paradicsom
ot,

1 nagy paprikát
apróra vágtam és fedő alatt kis lángon párolni kezdtem.

Került a lábasba még 2-3 dl víz (amennyi szaftot szeretnék),
3 zöldségleves kocka,
1 evőkanál csemege pirospaprika,
2 kg krumpli kockákra vágva,
az ut'só harmadban pedig 4 debreceni kolbász félbe vágva.
Ahogy kész lett, egy friss kiflivel rögtön benyomtam egy tányérral :)
(Gyerekkorom óta úgy eszem, hogy a krumplit villával beletöröm a szaftba, a kolbászt gigaapróra szeletelem, a pékárut pedig mártogatom A Mindenbe... :))

6 megjegyzés:

Gabika írta...

A paprikás krumpli csakis úgy finom!!! Én is így szeretem! Na meg persze jó kis csalamádé hozzá! Gabika

Tengeri Só írta...

...vagy a mini ecetes uborkával :)
Imádom mindenhogy!

Csanády Petra írta...

Nem bírom ki mostmár, hogy ne írjak :)
Mindig az az utolsó lépés a munkahelyemen, hogy megnézem az oldlat. Megláttam a Paprikás Krumplit és azonnal döntöttem, ez lesz ma a vacsora. Minden este főzök, van, hogy több napra valót, mert Párom olyan helyen dolgozik, ahol nincs lehetősége napközben kimenni ebédelni így nagyon fontos, hogy legyen nála főtt étel. A kislányomat mindig én hozom az óviból, 4 éves, imád bevásárolni, "sütni és főzni" :) Már a kocsiban elárultam neki mit fogunk ma készíteni, mondta is a pénztáros néninek, hogy "Petrus ma Paprikás Krumplit főz".
Pont úgy csináltam ahogy leírtad, párom csillogó szemmel ette. Azt mondta hosszú idő óta nem evett ilyen jót, jó sokat rakjak neki mára :)
Köszönöm a remek ötletet! Mindig nagyon várom a többit :)

Unknown írta...

Este fiús nap volt nálunk, kártyázni jönnek ilyenkor a párom barátai úgyhogy megcsináltam 6 főre. HATALMAS sikere lett!
Úgy örültek neki komolyan mondom mint a gyerekek :)

Volt régen az oldalon egy online számláló, mutatta hányan csemegézünk egyszerre a receptek között.
Az nekem hiányzik!

Unknown írta...

Én is megfőztem tegnap :)
Annyira finom lett!
Céklát adtam mellé, olyat amit csak sóban-vízben megfőztem, karikáztam és megszórtam borssal.

klarap73@yahoo.com írta...

Én is megcsináltam tegnap, épp most ebédeltem meg.
Ahogy melegítettem, többen megkérdezték mit hoztam, ketten kértek is belőle kóstolót :)