2009. november 28., szombat

tejszínes-hagymás tészta

Péntek este vártam a mézeskalács sütőket, ezért úgy döntöttem, hogy összedobok egy könnyű tésztavacsorát.
Tudtam, hogy tésztások, tudtam, hogy éhesek, gyorsat és finomat akartam, így a tejszínes-hagymás mellett döntöttem, ami bebizonyította, hogy a legjobb választásnak bizonyult :)
2 nagy fej hagymát félbe, majd vékony szeletekre vágtam és egy jó darab vajon párolni kezdtem.
5 perc után felöntöttem 1 dl vízzel, dobtam bele 2 zöldségleves kockát majd újabb 5 perc után adtam hozzá bőven petrezselymet, megszórtam frissel őrölt tarka borssal és felöntöttem 2 dl főzőtejszínnel. Amikor rottyant egyet, félretettem.
Tésztának nagy kagylót választottam (500 g Barilla Conchiglie Rigate) amit puhára főztem, belekevertem a szaftba, beleöntöttem egy tűzálló tálba, jóóól megszórtam reszelt sajttal és 10 percre betoltam a sütőbe.
Fotó nincs róla, mert a 4 éhes száj, pillanatok alatt belapátolta :)
Ödi Radlert ivott hozzá, mi 2008-as félszáraz, Egri Kékfrankos Rosét (Ostoros-Novaj).

Nincsenek megjegyzések: