2010. február 17., szerda

virslis korcsolya






Sörkorcsolyának, sós sütik szerelmeseinek, esti borozgatóknak... reggel egy pohár tejjel... kiváló :) !!!
Fél kg kelt tésztát
kinyújtottam egy belisztezett sütőpapíron, felvágtam kis kockákra és mindnek a közepére tettem egy darab juhbeles virslit (azért szeretem mert hosszabb és vékonyabb mint egy hagyományos, könnyebb vele tésztáknál bánni).
Felhajtottam és benyomkodtam a széleit, hogy kis háromszögeket kapjak. Megszórtam egész köménymaggal, beraktam a tepsibe, a tetejüket megkentem tojássárgájával és 200 °C-on előmelegített sütőben, légkeverésen 30 perc alatt megsütöttem őket.
Nagyon fog a Férjem örülni neki ha meglátja, mert a múltkor Anyukám sütött egy nagy dobozzal és nagyon ízlett neki :)


2 megjegyzés:

Freeman írta...

Hú, ezt megenném!

Gabika írta...

Szia! Hasonlót én is szoktam sütni! De azért ragadtam billentyűzetet, hogy megírjam neked: nagyon szeretem a blogodat, sok érdekes ötletet kaptam már tőled! Remélem nincs ellene kifogásod, ha én is megosztom veled az egyik fánkreceptemet, ami nagyon egyszerű és nagyon finom! Túrófánk: 25 dkg tehéntúró, 7 evőkanál liszt, 3 tojás, csipet só, késhegynyi szódabikarbóna. Jól kidolgozni, forró olajba vizes evőkanállal beleszaggatni (nem lesznek szép kerek fánkok, hanem kis kedves formátlan golyók), kisütni. Melegen fahéjas porcukorba hempergetni. Nagyon hamar kész, és majdnem olyan hamar el is fogy! Szép napot kívánok: Gabika