2010. április 2., péntek

Szép Pészahot és Húsvétot Mindenkinek

Szerintem ma, hazafelé meg kell venni szépen mindent, hogy egyben lehessen ez a 3 pihenő nap! Mindenkire ráfér!
Úgy döntöttem sonkát nem főzök az idén, vettem egy csodás darab füstölt-fött tarját (Regnum) isteni az illata és az íze is... :)
Csinálok majd túrógombócot, tojás salátát, egy jó brokkoli krémlevest, valami zöldséges mártogatót és kész.
Sétálunk majd nagyokat, alszunk délig, örülünk a tavasznak és egymásnak!

Ti se fáradjatok el MM olvasók!
Lazán, gyorsan is lehet teljeset csinálni!

Szép Pészahot és Húsvétot Mindenkinek :) !!!

9 megjegyzés:

Ágnes írta...

Köszönjük, neked is! Nagyon szeretjük a MM-t!
Olyan jó, mert innen mindig merítek egy kis útravalót...

klarap74@yahoo.com írta...

Neked is szép Húsvétot!
Én tegnap megfőztem a sonkát, a levében pedig a tojásokat.
Jól állok, úgyhogy pihenés lesz a 3 nap :)

Korom írta...

MM olvasó? Az én vagyok:-))))) Kellemes Húsvétot!

Gabika írta...

Kellemes Húsvétot kedves MM, és valamennyi olvasódnak is! Szeretettel: Gabika

Unknown írta...

Akkor ne stresszeljek a sonkán, igaz?!
Veszek készen, azt csak szeletelni kell, főzzök tojást és inkább olvassunk meg kiránuljunk. Bölcs gondolat, magamévá teszem :)
Kellemes Húsvétot kívánok én is!

Unknown írta...

Ezt mondtam tegnap pont a feleségemnek hogy ne csináljon nagy ügyet a készülődésből csak azért mert most éppen Húsvét van. Köszönöm a megerősítést!
Persze sonkát főzzön ha akar mert az elvan az esti film alatt, a tojás meg nyilván 10 perc, de a legfontosabb a pihenés és az hogy velem és a gyerekekkel legyen nem pedig az, hogy ő most ünnepi menüként 8 fogást prezentáljon.
Tetszik ez a blog, mert nem azt sugallja a nőknek, hogy csak úgy lehetnek tökéletes feleségek és háziasszonyok ha mindent tudnak a gasztronómiáról és ezzel folyamatosan elkápráztatják a környezetüket. Hiteles blog, mert a profilból látszik, hogy egy nagyon is mai szőke csaj osztja itt az észt aki paprikás krumplit főz a férjének ha éppen azt kíván nem pedig marinál, blansíroz meg mit tudom én fitogtatva, hogy ő mennyire reform, meg egészséges alapanyagokat használó és ennek mindent alávet, még a családja megszokott ízvilágát is.
Teli van ez a blog élettel és azt mondom éljen a paprikás krumpli fehér lisztből készült kiflivel és debrecenivel (is) !
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!
Sz. Balázs

Csanády Petra írta...

Én egész héten készülődtem, követtem az itt leírt utasításokat :)
Ma még ovi után beugrok a kislányommal a boltba, hogy estére tudjunk csinálni egy kis pogácsa illatot és kész vagyunk :)
Kellemes Ünnepeket és jó pihenést kívánok!

Madarász Adrienne írta...

Olvasója vagyok a blognak rendszeresen, sok ötletet merítettem már innen és bátrabban főzök a családom szerint mint valaha :)
Festettem tojást céklalével, csokinyuszin, virágon, szalvétán, sonkán, friss zöldségeken és tojáson kívül nem vettem mást a húsvétra és megígértem a fiúknak, hogy ma én is elmegyek velük Hollókőre nem ablakot fogok pucolni.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

Zita írta...

Kellemes Nyúl- és Bárányünnepet kívánok én is :)
Éljen a pihenéssel teli Húsvét!